maandag 6 februari 2012

Doe een dier: Het pantoffeldiertje

Daar is weer een 'doe een dier'. Iemand opperde deze keer het pantoffeldiertje. Jeetje, daar noem je wat! Ik heb de volgende foto als uitgangsbasis genomen:


Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee had hoe ik dit voor elkaar moest gaan krijgen... Ik heb een tijd gekeken naar de vormen, naar de omgeving en kwam tot de conclusie dat ik dan maar de kleuren moest gebruiken van de afbeelding. Dit is wat ik er uiteindelijk van gemaakt heb.


Het is niet een ooglook waar ik trots op ben, vooral het witte staat erg vreemd! Toch wilde ik ook dit 'dier' op mijn blog plaatsen, ik wil alle uitdagingen aannemen. Dus ook als het resultaat wat minder is, zoals hier, zal ik het plaatsen. 
Nadien leek er wel een bom ontploft op mijn kaptafel!


Mocht er iemand suggesties hebben voor een volgend dier, laat het me weten! Ik vind het erg leuk om er mee aan de slag te gaan. Zo maak je ook eens iets met kleuren die je normaal nooit bij elkaar zou uitkiezen. 
Voor deze look heb ik gebruikt gemaakt van het volgende:

- Urban Decay Book of Shadows IV: Kush en Radium
- Urban Decay 15th anniversary palette: Evidence
- Coastal Scents Fall Festival Palette: HP-ME01 en HP-ME09
- Too Faced Natural Eye Palette: Heaven
- Cargo Lumières du Monde Palette: Wite (naamloos)
- Mac Rule
- Wit oogpotlood van Catrice
- Max Factor Masterpiece mascara

Dus hebben jullie nog een suggestie voor een dier? Roep maar!



3 opmerkingen:

  1. Ik heb nog wel een mooi dier voor je:

    http://www.rotterdam.nl/DG%20Kralingen%20Crooswijk/Images/W27-eikenprocessierups.jpg

    De eikenprocessierups!

    Leuke ooglook btw O+

    BeantwoordenVerwijderen