woensdag 30 november 2011

EOTD met Urban Decay 15th Anniversary Palette

Vandaag een korte post met een EOTD (eye of the day) met het Urban Decay 15th Anniversary palette waar ik gisteren een review van postte. Deze EOTD is gemaakt met enkel oogschaduws uit het palette en een matte highlighter van Too Faced (Heaven) onder mijn wenkbrauw.



Altijd als ik een ooglook maak, begin ik met de gebroken witte matte kleur Heaven van Too Faced onder mijn wenkbrauw en werk die kleur uit naar beneden tot aan mijn bewegend ooglid. Dit doe ik als highlighter en zo kan elke kleur die daarnaast in de crease (arcadeboog) komt goed geblend worden, omdat er al een laagje oogschaduw onder zit.
Daarna bracht ik Junkshow aan op mijn bewegend ooglid, die ik naar de buitenkant toe liet overlopen in Omen. In mijn binnenste ooghoek zit een mix van Tainted en Vanilla. In de crease gebruikte ik de kleur Evidence. Daarna heb ik Junkshow en Omen nog wat extra aangezet.
Onder mijn ogen lopen deze drie kleuren ook in elkaar over, van de binnen- naar de buitenkant.
Voor het lijntje boven mijn oog gebruikte ik de kleur Blackout met een klein kwastje om een soort van eyeliner te maken. Ik maakte het geheel af met 'Le Waterproof' mascara van Sephora.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten