donderdag 1 december 2011

Prada Candy Shower



Toen ik afgelopen zondag naar de Sephora ging om mijn nieuwste palette te kopen, kreeg ik bij de kassa een flacon Prada Candy Shower mee van 75 mililiter. Normaal ben ik erg trouw aan mijn douchefoam van Rituals, maar deze rook zo lekker in het flesje dat ik hem zeker wel uit wilde proberen.



Deze showergel kwam in een mooi roze doosje met een zwarte band er omheen en een dame op de voorkant. Op de achterkant van het doosje zijn de ingrediënten te vinden (ik zie er niks vreemds tussen staan). Het doosje zelf heeft een soort hele fijne slangenprint, waardoor je iets van reliëf voelt.



De verpakking is (zeker voor een proefflacon) erg mooi. Hij is strak, wit rond zonder te veel opsmuk, maar met een prachtige roze met zwarte dop met daarop wat uitstekend 'Prada Candy'. Een mooie chique verpakking, weer eens wat anders dan de doorsnee mini-verpakking in een tube.

Prada Candy Shower is een product in de lijn van de geur Prada Candy (hoe kan het ook anders). Deze geur heeft noten in zich van karamel, musk en benzoïne (een hars die zoetig ruikt). De geur zelf heb ik nog nooit geroken, maar de Candy Shower ruikt heerlijk zoet, inderdaad een beetje naar karamel.
Toen ik er aan rook, deed de geur me ergens aan denken. Ik ben eens even door mijn lipglosjes heen gegaan, en deze showergel heeft iets weg van de geur van de lipgloss van Too Faced. Deze showergel is alleen iets frisser en er lijkt een wat bloemige geur doorheen te zitten.



Goed, alles leuk en aardig, maar is het ook fijn spul om mee te douchen?
Ja! Nu, terwijl ik dit aan het typen ben zo'n vijf uur na het douchen, ruik ik nog steeds een licht vleugje van de geur. Het is aan te raden een puffspons te gebruiken, anders heb je niet zoveel schuim. Met een puffspons echter vliegt het schuim je om de oren, heerlijk! Na het douchen voelt je huid lekker schoon aan, maar niet uitgedroogd.
Ik vind dit een erg lekkere douchegel, maar wel erg duur. Voor 150 ml betaal je 34,75, wat ik persoonlijk erg veel vind. Als je een puff gebruikt onder de douche heb je niet veel douchgel nodig en kun je aardig lang met een flesje doen, maar voor 34,75 kun je ook heel veel andere doucheproducten kopen..

Concluderend vind ik dit een erg lekkere douchegel, met een mooie flacon en een heerlijke geur. De prijs is wat hoog, waardoor ik niet snel zelf een hele flacon zou kopen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten